La gent que m'ha visitat!

dimecres, 20 de febrer del 2013

EN EL MEU MÓN!


La meva habitació és el espai en que comparteixo més coses durant el dia. A mi sempre m'ha agradat tenir els meus espais, les meves coses.

Crec que la meva habitació està molt ben repartida, i molt ben estructurada. Entrant recte a la habitació, trobem una tauleta de nit, al costat a l’esquerra, tinc un armari gran que hi guardo la roba, sabates, abrics, i coses dels meus germans. Girem a la dreta i trobem el llit a l’esquerra, amb un armari petit que hi guardo la roba a la dreta del llit, i a la dreta hi trobem la taula amb un ordinador i una cadira on hi estudio, faig deures, jugo a l’ordinador, i hi xatego. Seguint endavant hi trobem un puff, per seure-hi en un racó, i a la esquerra hi trobem una altre tauleta de nit, a la qual tinc una lampareta, i coses meves. També a l’armariet de la tauleta de nit, i tinc els pijames, i els llibres. La paret de la meva habitació es de color lila fluixet i una lampareta en el centre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada